{1286} : Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (Πάτρα)

το άρθρο ενημερώθηκε στις :  26/11/2024

Πανεπιστήμιο Πάτρας

Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών  

 Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας (Πάτρα)

Έδρα :

Διεύθυνση : Πανεπιστήμιο Πατρών Οδός Αρχιμήδους, Κτίριο 7 Ρίον 26504, Πάτρα.

Τηλέφωνο :  2610 969700-5 Fax: 2610 969780

Σκοπός του τμήματος :

Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, σκοπό έχουν την ανάδειξη επιστημόνων που θα καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του πανεπιστημίου το  Τμήμα παρέχει τα απαραίτητα εφόδια που θα εξασφαλίσουν την άρτια κατάρτιση των φοιτητών του για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Για το σκοπό αυτό η εκπαίδευση που παρέχεται στο Τμήμα αποκοπεί στο να καταστήσει τους φοιτητές ικανούς να αναλύουν, να ερευνούν και να αντιμετωπίζουν με επιστημονικό τρόπο τα ζητήματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την παιδεία γενικότερα, και τους μαθητές και το σχολείο ειδικότερα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το τμήμα μετονομάστηκε πρόσφατα  σύμφωνα με το άρθρο 36 παρ. 2β του νόμου 4610 (ΦΕΚ 70 τ.Α΄/07.05.2019)  από Παιδαγωγικό Τµήµα Δημοτικής Εκπαίδευσης σε Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας, εισάγοντας με τον τρόπο αυτό και την κοινωνική εργασία ως μία από τις κατευθύνσεις του.

Η Κοινωνική Εργασία είναι εφαρμοσμένη κοινωνική επιστήμη η οποία προωθεί την κοινωνική αλλαγή και ανάπτυξη, την κοινωνική συνοχή και την ενδυνάμωση των ανθρώπων με βασικό στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ενσωμάτωσης ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που βιώνουν καταστάσεις υψηλού κινδύνου. Οι αρχές της κοινωνικής δικαιοσύνης, των ανθρώπινων δικαιωμάτων, της συλλογικής ευθύνης και του σεβασμού της διαφορετικότητας είναι κεντρικές στην Κοινωνική Εργασία, η οποία θεμελιώνεται από τις θεωρίες της Κοινωνικής Εργασίας, των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών, και συνδέει ανθρώπους και δομές για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της ζωής αλλά και για να ενισχύσει την ευημερία τους.

Διάρκεια σπουδών : 4 έτη (8 εξάμηνα)

Κατευθύνσεις – Επιδιωκόμενα αποτελέσματα του Προγράμματος Σπουδών:

Να σημειωθεί ότι με την Υ.Α. Αριθμ. 124423/Ζ1  (ΦΕΚ 3260τ.Β’/26.08.2019) στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας  του Πανεπιστημίου Πατρών ιδρύονται δύο (02) κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου ως ακολούθως:

α) Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης και

β) Κοινωνικής Εργασίας.

Επίσης, το Πρόγραμμα Σπουδών, προβλέπει δύο κατευθύνσεις, οι οποίες θα καταλήγουν σε διακριτό πτυχίο:

Α. Κατεύθυνση Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης, η οποία θα χορηγεί πτυχίο Δασκάλου, όπως τα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης της χώρας.
Β. Κατεύθυνση Κοινωνικής Εργασίας, η οποία θα χορηγεί πτυχίο Κοινωνικού Λειτουργού, όπως τα αντίστοιχα Τμήματα Κοινωνικής Εργασίας της χώρας.

Οι επιτυχόντες έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν κατεύθυνση εντός του Τμήματος, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών και τον Κανονισμό Λειτουργίας του Τμήματος. Τα επαγγελματικά δικαιώματα και στις δύο περιπτώσεις είναι διακριτά και διασφαλισμένα. Τα πρώτα δύο εξάμηνα (1ο έτος σπουδών) οι φοιτητές παρακολουθούν μαθήματα υποχρεωτικά και επιλογής, κοινά και για τις δύο κατευθύνσεις, ενώ από το τρίτο εξάμηνο κι έπειτα η κάθε κατεύθυνση ακολουθεί τον δικό της Οδηγό Σπουδών. Ωστόσο, δίνεται η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένου αριθμού μαθημάτων επιλογής από την άλλη κατεύθυνση. Οι φοιτητές και των δυο κατευθύνσεων πραγματοποιούν συστηματική Πρακτική Άσκηση.

Αποστολή της Κατεύθυνσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης: Το Τμήμα καλλιεργεί τον κορμό των Επιστημών της Εκπαίδευσης, δηλαδή:

  • τις επιστήμες που μελετούν τα «μακροπαιδαγωγικά» φαινόμενα (δημογραφικά, οικονομικά, κοινωνικά, θεσμικά ή πολιτιστικά)
  • τις επιστήμες που μελετούν τα «μικροπαιδαγωγικά» φαινόμενα (π.χ. βιολογικά και ψυχολογικά) που από την ατομική ιστορία μέχρι τις γνωστικές και κοινωνικοσυναισθηματικές διεργασίες σχετίζονται άμεσα με το έργο της εκπαίδευσης
  • τη Διδακτική των διαφόρων μαθημάτων, η οποία προσφέρει γνώσεις που στηρίζουν τις μεθόδους εκπαίδευσης και τους μηχανισμούς μετάδοσής τους.

Ειδικότερα επιδιώκεται η εκπαίδευση και έρευνα στις περιοχές:

  • της Κοινωνικής, Πολιτικής, Οικονομικής, Ιστορικής και Συγκριτικής Διάστασης των Επιστημών της Εκπαίδευσης
  • της Φιλοσοφίας της Παιδείας και της δεοντολογίας του παιδαγωγικού έργου
  • της Μεθοδολογίας Έρευνας των Επιστημών της Αγωγής και της Εκπαίδευσης
  • της ανάλυσης του θεσμού του σχολείου διαχρονικά, εσωτερικά και εξωτερικά, του εκπαιδευτικού σχεδιασμού της οργάνωσης, της διοίκησης και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού μηχανισμού του σχολείου, καθώς και του έργου του επαγγελματία εκπαιδευτικού
  • των νέων παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών ρευμάτων και σχετικών πειραματικών εφαρμογών σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο,
  • της Οδηγητικής και Μαθησιακής παρέμβασης από τους ενδοσχολικούς παράγοντες της αγωγής
  • της Ειδικής Αγωγής μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που είναι απαραίτητη για τη γνώση και την αγωγή όλων των μαθητών γενικά
  • της μελέτης της προσωπικότητας και των προβλημάτων που δημιουργεί ο εκπαιδευτικός ρόλος τόσο στο δάσκαλο όσο και στο μαθητή, καθώς και η επίτευξη της μεταξύ τους παιδαγωγικής σχέσης, του επαγγελματισμού των εκπαιδευτικών και της ανάπτυξης της σταδιοδρομίας του ατόμου,
  • της μελέτης των πολυπολιτισμικών-πολυγλωσσικών πληθυσμών του σχολείου, της παροχής ευκαιριών δίγλωσσης και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και της διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
  • της μελέτης για την προσωπικότητα του εκπαιδευτικού και την ψυχική του υγεία, για τα ψυχολογικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά στοιχεία που επηρεάζουν την προσωπικότητά του, για τα προβλήματα που συναντά κατά την άσκηση του έργου του και για τη μόρφωση και επιμόρφωσή του
  • της πολυπρισματικής εκπαίδευσης στη διδακτική μεθοδολογία και στην αντίστοιχη αξιολόγηση του διδακτικού έργου
  • της μελέτης του παιδαγωγικού περιεχομένου και της μεθοδολογίας σύγχρονων εξωσχολικών παιδαγωγικών δραστηριοτήτων και
  • της ευρωπαϊκής προοπτικής και διάστασης του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και κάθε νέας προβληματικής και προοπτικής που δημιουργείται και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το ελληνικό σχολείο.

Στο Τμήμα παρέχονται γνώσεις σχετικά με τις επιστημονικές ειδικότητες οι οποίες αποτελούν το υπόβαθρο των μαθημάτων που διδάσκονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Στόχοι Κατεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης: Επιδιωκόμενοι στόχοι της κατεύθυνσης της Δημοτικής Εκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τους μελλοντικούς δασκάλους:

  • να κατανοούν τη γνωστική, κοινωνική, συναισθηματική, πνευματική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών και να δημιουργούν ευκαιρίες που θα διευκολύνουν τη σχολική πρόοδο των μαθητών τους
  • να αναγνωρίζουν την αξία της διαφορετικότητας και τους διαφορετικούς τρόπους μάθησης των μαθητών τους, ώστε να τους παρέχουν διδασκαλία σύμφωνη με τις ανάγκες τους
  • να αναπτύσσουν σχέδια διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες των μαθητών τους, τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος του συγκεκριμένου μαθήματος και της κοινωνίας
  • να αποκτήσουν παιδαγωγική γνώση και δεξιότητες και να τις χρησιμοποιούν για να βοηθήσουν τους μαθητές τους ν’ αναπτύξουν κριτική σκέψη και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων
  • να αναπτύξουν λεκτικές, μη λεκτικές, γραπτές, τεχνολογικές, κοινωνικές δεξιότητες και να τις χρησιμοποιούν αποτελεσματικά
  • να κατανοούν τον ρόλο της αξιολόγησης και να χρησιμοποιούν τυπικές και μη τυπικές δοκιμασίες για να αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών
  • να αναπτύξουν δεξιότητες αναστοχασμού, ώστε να βελτιώνονται συνεχώς
  • να μπορούν να συνεργάζονται με τους μαθητές, τους γονείς, τους συναδέλφους και την κοινότητα ώστε να στηρίζουν
  • να αποκτήσουν επαγγελματικό προφίλ και ενδιαφέρον για το αντικείμενο της εργασίας τους και τη διά βίου επιμόρφωσή τους.

Αποστολή της Κατεύθυνσης της Κοινωνικής Εργασίας:

Βασικός σκοπός και αποστολή της Κατεύθυνσης της Κοινωνικής Εργασίας στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών είναι να εκπαιδεύει φοιτητές/ιες στην επιστήμη της Κοινωνικής Εργασίας, οι οποίοι ως απόφοιτοι θα διευκολύνουν την κοινωνική ένταξη περιθωριοποιημένων, αποκλεισμένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που βιώνουν καταστάσεις υψηλού κινδύνου. Η Κατεύθυνση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος εργάζεται μαζί με το τοπικό πληθυσμό για την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων και παρεμβαίνει σε μικρο- και μακρο-επίπεδο για την προάσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Στην Ελλάδα, το επάγγελμα του Κοινωνικού Λειτουργού και ο εφαρμοσμένος επιστημονικός κλάδος της Κοινωνικής Εργασίας είναι θεσμικά κατοχυρωμένα. Στόχοι Κατεύθυνσης Κοινωνικής Εργασίας. Σχετικά με τον κύριο σκοπό της εκπαίδευσης στην Κοινωνική Εργασία αναφέρεται ότι θα πρέπει να:

  • Είναι σαφώς διαρθρωμένη έτσι ώστε οι κύριοι ενδιαφερόμενοι που έχουν μια επένδυση σε έναν τόσο βασικό σκοπό να τον καταλαβαίνουν.
  • Αντανακλά τις αξίες και τις ηθικές αρχές της Κοινωνικής Εργασίας.
  • Αντικατοπτρίζει την προσδοκία προς την ισότητα όσον αφορά στο δημογραφικό προφίλ της τοποθεσίας του θεσμού και να ενσωματώνει θέματα όπως η εκπροσώπηση των εθνοτήτων και του φύλου, καθώς και διαδικασίες πρόσληψης και αποδοχής σπουδαστών.
  • Σέβεται τα δικαιώματα και τα συμφέροντα των χρηστών υπηρεσιών και τη συμμετοχή τους σε όλες τις πτυχές της παράδοσης προγραμμάτων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Και στις δύο κατευθύνσεις, τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα είναι παρεμφερή και αναφέρονται στην επάρκεια της επιστημονικής, θεωρητικής και πρακτικής γνώσης και απόκτηση δεξιοτήτων χρήσιμων για την περαιτέρω επαγγελματική τους πορεία και εξέλιξη. Οι απόφοιτοι και των δύο κατευθύνσεων αναμένεται να έχουν εφοδιαστεί με  γνώσεις και δεξιότητες για τη διεξαγωγή έρευνας, την αξιολόγηση της επαγγελματικής πρακτικής, καθώς και για την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης και επιστημονικής στάσης, ανοίγματος σε νέες εμπειρίες και δέσμευση για δια βίου μάθηση.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην κατεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, αναμένεται οι φοιτητές να:

  • αποκτήσουν επαγγελματικό προφίλ και ενδιαφέρον για το αντικείμενο της εργασίας τους και τη διά βίου επιμόρφωσή τους.
  • να αναπτύξουν δεξιότητες αναστοχασμού, ώστε να βελτιώνονται συνεχώς ως εκπαιδευτικοί, αλλά και ως άνθρωποι
  • να μπορούν να συνεργάζονται με τους μαθητές, τους γονείς, τους συναδέλφους και την κοινότητα και να λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές καλών πρακτικών
  • Να κατανοούν το ρόλο της αξιολόγησης και της χρήσης τυπικών και μη τυπικών δοκιμασιών για να αξιολογούν την πρόοδο των μαθητών, κ.ά.

Σε ό,τι αφορά στην κατεύθυνση της Κοινωνικής Εργασίας, αναμένεται οι φοιτητές να:

  • έχουν ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών γνώσεων και προσεγγίσεων για την κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς και των κοινωνικών προβλημάτων στο σύγχρονο ελληνικό και ευρωπαϊκό περιβάλλον.
  • έχουν επαρκή κατάρτιση για την επαγγελματική άσκηση της Γενικής / διαμεθοδικής Κοινωνικής Εργασίας (μοντέλα και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων σε επίπεδο ατόμου, οικογένειας, ομάδας, οργανισμού και κοινότητας), με ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.
  • έχουν ενστερνιστεί τις αρχές και τις αξίες της Κοινωνικής Εργασίας.
  • Διαθέτουν γνώσεις και δεξιότητες παρέμβασης σε επίπεδο ατόμου, οικογένειας, ομάδας, κοινότητας και κοινωνικής οργάνωσης.
  • Τροποποιούν στάσεις και συμπεριφορές μέσω βιωματικής μάθησης με αποτέλεσμα την απόκτηση επαγγελματικής στάσης και δεξιοτήτων επικοινωνίας.

Ενδεικτικά Μαθήματα :

Κατεύθυνση Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης: Ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της ανάπτυξης του παιδιού, Κοινωνική, φιλοσοφική και ιστορική θεώρηση της εκπαίδευσης, Οργάνωση διαδικασιών μάθησης στο σχολείο, Παιδαγωγική της ένταξης, Αντιρατσιστική, αντισεξιστική και διαπολιτισμική εκπαίδευση, Εκπαιδευτικές τεχνολογίες και υπολογιστές στην εκπαίδευση, Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας – Ακαδημαϊκός αλφαβητισμός, Προετοιμασία, διεξαγωγή και αξιολόγηση διδασκαλίας, Διδακτική της νεοελληνικής γλώσσας, Διδακτική της λογοτεχνίας, Διδακτική των κοινωνικών επιστημών, Τέχνες στην εκπαίδευση, Διδακτική των μαθηματικών, Διδακτική των φυσικών επιστημών, Σύνδεση οικογένειας και σχολείου, Ψυχική υγεία και σχολείο, Μαθηματική ανάλυση, Εκπαιδευτική αξιοποίηση της σχολικής αυλής (περιβαλλοντική εκπαίδευση και σχολικός χώρος), Πειραματική διδασκαλία των φυσικών επιστημών, Εικαστικές τέχνες στο δημοτικό σχολείο, κ.α.

Ενδεικτικά Μαθήματα  Κοινωνικής εργασίας : Εισαγωγή στην Κοινωνική Εργασία, Εισαγωγή στην Ψυχολογία, Σύγχρονη Κοινωνική Πολιτική & Ευρωπαϊκή Ένωση,  Προγράμματα  Κοινωνικής Πρόνοιας, Κοινωνιολογία της Υγείας, Κοινωνική Ψυχολογία, Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας με Ομάδες, Κοινωνιολογία της Οικογένειας, Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Πληροφορική και Κοινωνική Εργασία, Ψυχιατρική, Κοινωνικός Σχεδιασμός στις Κοινωνικές Υπηρεσίες, Κοινωνιολογία της Απόκλισης, Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους,  Κοινωνική Εργασία με Αναπήρους και Ηλικιωμένους, Κοινωνική Εργασία στον Εργασιακό Χώρο, Κοινωνική Έρευνα στη Κοινωνική Εργασία, Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Ελληνική Κοινωνία, Κοινωνική Εργασία με Εξαρτημένα Άτομα, Κοινωνική Εργασία στην Υγεία-Ψυχική Υγεία, Συστήματα Διαγνωστικής Εκτίμησης στη Κοινωνική Εργασία, Διαπολιτισμική Κοινωνική Εργασία,  κ.α.

Αναλυτικά όλα τα μαθήματα ανά εξάμηνο και κατεύθυνση: εδώ

Περισσότερα στοιχεία : 

Τι άλλο πρέπει να ξέρω :

Επαγγελματικά Δικαιώματα – Προοπτικές :

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών έχουν, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, διασφαλισμένα επαγγελματικά δικαιώματα και για τις δύο κατευθύνσεις και μέσω των σπουδών τους αποκτούν τα προσόντα και τις δυνατότητες να απασχοληθούν σε Δημόσιους Οργανισμούς, στον Ιδιωτικό Τομέα και σε Διεθνείς Οργανισμούς, πιο συγκεκριμένα ως εξής:

Κατεύθυνση Εκπαιδευτικών Δημοτικής Εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης Δημοτικής Εκπαίδευσης μπορούν να σταδιοδρομήσουν:

  • Ως εκπαιδευτικοί στη Δημόσια Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (κλάδος ΠΕ-70)
  • Ως εκπαιδευτικοί στην Ιδιωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Ως επιστημονικό προσωπικό σε Δημόσιες και Ιδιωτικές Επιχειρήσεις /Οργανισμούς που ασχολούνται με συναφείς θεματικές, όπως σε Κέντρα δημιουργικής απασχόλησης, σε Ιδρύματα παιδικής πρόνοιας, σε παιδικές κατασκηνώσεις, ξενοδοχειακές μονάδες, παιδικά μουσεία κ.ά.
  • Ως ερευνητές σε εκπαιδευτικά κέντρα και οργανισμούς
  • Ως συγγραφείς εκπαιδευτικών βιβλίων
  • Με περαιτέρω εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, οι απόφοιτοι αυτής της κατεύθυνσης θα είναι σε θέση να καταλάβουν θέσεις στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής, ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.).

Επιπλέον, οι πτυχιούχοι της κατεύθυνσης Κοινωνικής Εργασίας με την ολοκλήρωση των σπουδών τους οι πτυχιούχοι του τμήματος αποκτούν τις απαραίτητες επιστημονικές γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες εφαρμογής, ώστε να αποκτήσουν την άδεια άσκησης στο επάγγελμα και να απασχοληθούν ως κοινωνικοί λειτουργοί, είτε ως αυτοαπασχολούμενοι, είτε ως στελέχη ή υπεύθυνοι οργανισμών και υπηρεσιών, στους τομείς : Υγείας Κοινωνικής Πρόνοιας, Ψυχικής Υγείας, Κοινωνικής Ασφάλισης, Επαγγελματικού προσανατολισμού και Απασχόλησης, Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Εγκληματικότητας, Κοινοτικής Οργάνωσης και Ανάπτυξης, Κοινωνικής Υπηρεσιών στις Ένοπλες Δυνάμεις και στις Υπηρεσίες του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης.

Επαγγελματικά Δικαιώματα:

  • Τα επαγγελματικά δικαιώματα  του δασκάλου προβλέπονται από τον  Ν. 1566/1985, άρθρο 12, (ΦΕΚ 167 τ.Α’/1985),  καθώς και από τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα.
  • Όταν εργάζεται στην ιδιωτική εκπαίδευση, τα επαγγελματικά του δικαιώματα προβλέπονται, εκτός από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 14,  (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985),  και από τις συμβάσεις εργασίας μεταξύ εργοδοτών Σχολαρχών και Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας.
  • Τα επαγγελματικά δικαιώματα  του Κοινωνικού Λειτουργού προβλέπονται στο ΠΔ 50 (ΦΕΚ 23 τ.Α’/26.01.1989) καθώς και Π.Δ 23 (ΦΕΚ 6 τ.Α΄/30.01.1992).

Μεταπτυχιακές σπουδές του τμήματος :

Το τμήμα προσφέρει τα παρακάτω Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών:

Σχετικά επαγγέλματα:

.

.

.πηγή: Unique Minds GR

Μετεγγραφές Φοιτητών:  Αντίστοιχα τμήματα άλλων Α.Ε.Ι. με βάση το  ΦΕΚ 3836 τ.Β’/03.07.2024

  • Χωρίς καμία αντιστοιχία.

Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ):

Σχετικές Επαγγελματικές Οργανώσεις :   

  • Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος. web site: http://www.doe.gr/
  • Σύνδεσμος Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος. web site: http://www.skle.gr/

 

Στατιστικά στοιχεία Βάσεων Εισαγωγής 

Πανελλαδικές 2024  

Κωδικός Μηχανογραφικού : 1286

Συντελεστής Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής   : 1,20

Προβλεπόμενες Θέσεις εισακτέων ακαδ. έτος 2024-2025:  253 (από ΦΕΚ 2747 τ.Β’/14.05.2024)

Υπολογισμός Μορίων – Συντελεστές βαρύτητας πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων  

Γενικό Λύκειο (από ΦΕΚ 5399 τ.Β’/19.11.2021 

1ο Επιστημονικό πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές & Πολιτικές Επιστήμες  

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία : 28 %  

Αρχαία Ελληνικά : 26 %  

Ιστορία : 26 %  

Λατινικά : 20 %  

2ο Επιστημονικό πεδίο: Θετικές & Τεχνολογικές Επιστήμες  

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία : 29 %  

Φυσική : 22 %  

Χημεία : 20 %  

Μαθηματικά: 29 %  

3ο Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής 

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία : 29 %   

Φυσική : 27 %   

Χημεία : 20 %   

Βιολογία  : 24 %   

4ο Επιστημονικό πεδίο: Επιστήμες: Οικονομίας και Πληροφορικής  

Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία : 28 %  

Μαθηματικά : 28 %  

Πληροφορική : 24 %  

Οικονομία  : 20 %  

Γενικό Λύκειο (με 90%):

Βαθμολογία Πρώτου Εισαγόμενου 2023 : 18.360

Βαθμολογία Τελευταίου Εισαγόμενου 2023 : 14.520

Επαγγελματικό Λύκειο:

Δεν προβλέπεται πρόσβαση στους αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων για το ανωτέρω τμήμα.

Διαχρονική Εξέλιξη των Βάσεων Εισαγωγής Μαθητών Γενικού Λυκείου (GEL) με το 90%

Διαχρονική Εξέλιξη του Αριθμού των Εισακτέων

ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΑΡΘΡΟΥ