το άρθρο ενημερώθηκε στις : 25/11/2022
Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σχολή Κοινωνικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
Τμήμα Ψυχολογίας (Ρέθυμνο)
Πρόγραμμα Σπουδών
Μαθήματα 1ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
1.1 | Ιστορία της Ψυχολογίας | 5 |
1.2 | Μεθοδολογία Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι | 5 |
1.3 | Εισαγωγή στη Νευροβιολογία - Γενετική | 6 |
1.4 | Κοινωνική Ψυχολογία Ι: Εισαγωγή στην Κοινωνική Ψυχολογία | 5 |
1.5 | Αγγλική γλώσσα | 4 |
1.6 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 2ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
2.1 | Θεωρίες Προσωπικότητας | 5 |
2.2 | Στατιστική Ι | 8 |
2.3 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ι: Προγεννητική Ανάπτυξη έως τη Μέση Παιδική Ηλικία | 6 |
2.4 | Εκπαιδευτική Ψυχολογία | 5 |
2.5 | Αγγλική γλώσσα | 4 |
2.6 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 3ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
3.1 | Μνήμη, Γλώσσα, Σκέψη, Επίλυση Προβλημάτων | 5 |
3.2 | Στατιστική ΙΙ | 5 |
3.3 | Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ: Εφηβεία έως Ύστερη Ενήλικη Ζωή | 6 |
3.4 | Φυσιολογία Συμπεριφοράς Ι: Βασικές Αρχές & Αισθητικά Συστήματα | 6 |
3.5 | Κοινωνική Ψυχολογία ΙΙ: Κοινωνική Πειραματική Ψυχολογία | 5 |
3.6 | Αγγλική γλώσσα | 4 |
3.7 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 4ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
4.1 | Αντίληψη, Προσοχή, Κατηγοριοποίηση, Αναπαραστάσεις | 5 |
4.2 | Δεοντολογία στην Ψυχολογία | 5 |
4.3 | Ψυχομετρία I: Βασικές Αρχές Μέτρησης και Κατασκευής Ψυχολογικών Εργαλείων | 5 |
4.4 | Εισαγωγή στη Σχολική Ψυχολογία | 5 |
4.5 | Φυσιολογία Συμπεριφοράς II: Κινητικά και Ρυθμιστικά Συστήματα | 6 |
4.6 | Αγγλική γλώσσα | 3 |
4.7 | Μάθημα Επιλογής | 3 |
Μαθήματα 5ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
5.1 | Ψυχολογία Υγείας | 5 |
5.2 | Ψυχοπαθολογία Ενηλίκων | 5 |
5.3 | Σεμινάρια | 6 |
5.4 | Εργαστήρια | 6 ή 7 |
5.5 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 6ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
6.1 | Νευροψυχολογία | 5 |
6.2 | Ψυχοπαθολογία Παιδιών & Εφήβων | 6 |
6.3 | Συμβουλευτική Ψυχολογία | 5 |
6.4 | Σεμινάρια | 6 |
6.5 | Εργαστήρια | 6 ή 7 |
6.6 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 7ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
7.1 | Πτυχιακή Εργασία | 6 |
7.2 | Πρακτική Άσκηση | 12 |
7.3 | Σεμινάρια | 6 |
7.4 | Εργαστήρια | 6 ή 7 |
7.5 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Μαθήματα 8ου εξαμήνου
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
8.1 | Πτυχιακή Εργασία | 6 |
8.2 | Πρακτική Άσκηση | 12 |
8.3 | Σεμινάρια | 6 |
8.4 | Εργαστήρια | 6 ή 7 |
8.5 | Μάθημα Επιλογής | 4 |
Σεμινάρια
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
Ε-1 | Ιστορία και Συστήματα της Ψυχολογίας | 6 |
Ε-2 | Πολιτισμική- Ιστορική Ψυχολογία | 6 |
Ε-3 | Ο Ρόλος των Οπτικών Πλανών στην Αντίληψη | 6 |
Ε-4 | Η Έρευνα στην Αντίληψη και οι Εφαρμογές της | 6 |
Ε-5 | Η Συμβολή των Ψυχολογικών Ερευνών για τη Νοημοσύνη στην Εκπαιδευτική Διαδικασία | 6 |
Ε-6 | Πειραματική Αισθητική | 6 |
Ε-7 | Συναισθηματική Νοημοσύνη και Σχολείο | 6 |
Ε-8 | Η Μέτρηση της Προσωπικότητας: Βασικές Αρχές και Πρακτικές Εφαρμογές | 6 |
Ε-9 | Επιλόχεια (Μεταγεννητική) Κατάθλιψη: Επιπτώσεις στην Ανάπτυξης των Παιδιών | 6 |
Ε-10 | Ειδικά Θέματα Αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας Βρεφών και Παιδιών | 6 |
Ε-11 | Ψυχολογία Μέσης και Τρίτης Ηλικίας | 6 |
Ε-12 | Θέματα Ανάπτυξης Βρεφών | 6 |
Ε-13 | Ψυχοεκπαιδευτικές Δεξιότητες στη Σχολική Τάξη | 6 |
Ε-14 | Ποιότητα ζωής στο παιδί και τον έφηβο με χρόνιο νόσημα (στο σχολικό πλαίσιο) | 6 |
Ε-15 | Ψυχοφαρμακολογία του Εθισμού | 6 |
Ε-16 | Στρες: Σχέσεις Νευρικού-Ενδοκρινικού Ανοσοποιητικού Συστήματος | 6 |
Ε-17 | Κλινική Νευροψυχολογία της Σχιζοφρένειας και της Διπολικής Διαταραχής | 6 |
Ε-18 | Βιοψυχολογία του Άγχους και των Διαταραχών του | 6 |
Ε-19 | Οργανωτική Ψυχολογία: Εργασία & Υγεία | 6 |
Ε-20 | Θετική Οργανωσιακή Συμπεριφορά | 6 |
Ε-21 | Θέματα Σωφρονιστικής Ψυχολογίας | 6 |
Ε-22 | Τεχνικές Συνέντευξης Ανηλίκων Μαρτύρων/Θυμάτων Κακοποίησης Από Φορείς του Συστήματος Ποινικής Δικαιοσύνης | 6 |
Ε-23 | Ψυχολογία Διομαδικών Σχέσεων | 6 |
Ε-24 | Φυσικές Καταστροφές & Ψυχοκοινωνική Παρέμβαση | 6 |
Ε-25 | Κλινική Ψυχολογία των Εξαρτήσεων | 6 |
Ε-26 | Κλινική Κατανόηση της Προσωπικότητας | 6 |
Ε-27 | Ψηφιακά Μέσα και Κλινική Ψυχολογία | 6 |
Ε-28 | Γονεϊκότητα και Συμβουλευτική Γονέων: Σύγχρονες Προσεγγίσεις | 6 |
Ε-29 | Εξαρτήσεις και Ειδικοί Πληθυσμοί | 6 |
Ε-30 | Οικογένεια και συστημική σκέψη | 6 |
Ε-31 | Θεραπευτικές Κοινότητες | 6 |
Εργαστήρια
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
Ε-1 | Εργαστηριακές Ασκήσεις στη Μνήμη και την Αντίληψη | 6 |
Ε-2 | Σχεδιασμός, Εκτέλεση και Παρουσίαση Ψυχοφυσικών Μελετών στην Ψυχολογία | 6 |
Ε-3 | Στατιστική με τη Χρήση του SPSS | 6 |
Ε-4 | Δημιουργία και Αξιολόγηση των Ψυχομετρικών Χαρακτηριστικών ενός Ψυχολογικού Εργαλείου | 6 |
Ε-5 | Δεξιότητες Χρήσης Νέων Τεχνολογιών | 6 |
Ε-6 | Αξιολόγηση Επιτελικών Λειτουργιών, Συγκέντρωσης και Προσοχής σε Παιδιά | 6 |
Ε-7 | Εισαγωγή στις Δεξιότητες Κλινικής Αξιολόγησης | 6 |
Ε-8 | Εισαγωγή στην Κλινική Αξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών & Συναισθηματικών Διαταραχών | 6 |
Ε-9 | Τεχνικές και Μέθοδοι για την Ενίσχυση της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης και της Επικοινωνίας σε Παιδιά με ΔΑΦ | 6 |
Ε-10 | Βασικές Τεχνικές & Μέθοδοι Έρευνας του Εγκεφάλου και της Συμπεριφοράς | 6 |
Ε-11 | Κλινική Νευροψυχολογική Εκτίμηση Ενηλίκων: Εκτελεστικές Λειτουργίες & Προσοχή | 6 |
Ε-12 | Νευροψυχολογική Εκτίμηση | 6 |
Ε-13 | Κοινωνιοψυχολογικές Προσεγγίσεις του Συναισθήματος | 6 |
Ε-14 | Ερευνητικές και Παρεμβατικές Προεκτάσεις της Ψυχολογίας της Υγείας | 6 |
Ε-15 | Εκμάθηση Συμβουλευτικών Δεξιοτήτων | 6 |
Ε-16 | Αξιολόγηση και Παρέμβαση στην Οικογένεια | 6 |
Ε-17 | Βασικές Δεξιότητες Διεξαγωγής Συνεντεύξεων με Βάση τις Αρχές της Γνωστικής Συμπεριφορικής Προσέγγισης | 6 |
Ε-18 | Κοινοτική Ψυχολογία: Έρευνα και Πράξη | 6 |
Ε-19 | Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας | 6 |
Ε-20 | Εισαγωγή στην Ψηφιακή Έρευνα στην Κλινική Ψυχολογία | 6 |
Μαθήματα Επιλογής
Κωδικός | Μάθημα | ECTS |
---|---|---|
Ε-1 | Επιστημολογία της Ψυχολογίας | 4 |
Ε-2 | Νοημοσύνη: Θεωρίες και προβληματισμοί της μελέτης της ευφυΐας | 4 |
Ε-3 | Η Επιστημολογία των Κοινωνικών Επιστημών | 4 |
Ε-4 | Ποιοτικές Μέθοδοι στις Κοινωνικές Επιστήμες | 4 |
Ε-5 | Ψυχομετρία ΙΙ: Βασικές Αρχές Μέτρησης & Κατασκευής Ψυχολογικών Εργαλείων | 4 |
Ε-6 | Ψυχολογία μέσης και τρίτης ηλικίας | 4 |
Ε-7 | Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτική Πράξη | 4 |
Ε-8 | Κίνητρα και Ψυχοσυναισθηματικοί Παράγοντες στη Μάθηση | 4 |
Ε-9 | Ανάπτυξη και Διαταραχές Γραπτού Λόγου | 4 |
Ε-10 | Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές | 4 |
Ε-11 | Σχολικό περιβάλλον και ψυχική υγεία | 4 |
Ε-12 | Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή | 4 |
Ε-13 | Μαθησιακές Δυσκολίες | 4 |
Ε-14 | Συγκριτική Ψυχολογία | 4 |
Ε-15 | Βιοψυχολογία Ψυχικών Διαταραχών | 4 |
Ε-16 | Ψυχοφαρμακολογία του Εθισμού και των Εξαρτησιογόνων Ουσιών | 4 |
Ε-17 | Κλινική Νευροψυχολογία Νευροψυχιατρικών Διαταραχών | 4 |
Ε-18 | Διαπολιτισμική Ψυχολογία | 4 |
Ε-19 | Κοινωνική Ψυχολογία των Διαπροσωπικών Σχέσεων | 4 |
Ε-20 | Εγκληματολογία | 4 |
Ε-21 | Ψυχολογία της Εργασίας | 4 |
Ε-22 | Οργανωτική Ψυχολογία | 4 |
Ε-23 | Εγκληματολογική Ψυχολογία | 4 |
Ε-24 | Διεργασίες Ομάδας και Διομαδικές Σχέσεις | 4 |
Ε-25 | Λήψη αποφάσεων και διαπραγματεύσεις | 4 |
Ε-26 | Ψυχολογία των Εξαρτήσεων | 4 |
Ε-27 | Ψυχολογία Υγείας: Κλινικές Εφαρμογές | 4 |
Ε-28 | Συμβουλευτική Γονέων | 4 |
Ε-29 | Ψυχοσωματικές & Σωματόμορφες Διαταραχές | 4 |
Ε-30 | Σχολικός Εκφοβισμός - Θυματοποίηση | 4 |
Ε-31 | Γνωσιακές και Συμπεριφορικές Προσεγγίσεις | 4 |
Ε-32 | Ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις σε μείζονες ψυχικές διαταραχές | 4 |
Ε-33 | Εισαγωγή στη Φιλοσοφία | 4 |
Τέλος, σας παραθέτουμε τις Καταστάσεις των Πανεπιστημιακών Συγγραμμάτων για την στήριξη του ανωτέρω προγράμματος σπουδών: εδώ