Κυριότερα σημεία:
Έχουμε δρομολογήσει την Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία μια πρωτοβουλία που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σημαντικά τους μαθητές να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις επιδόσεις τους.
Πρόκειται για ένα θα μπορούσαμε να πούμε ψηφιακό φροντιστήριο το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης μαγνητοσκοπημένων και σε ζωντανή μετάδοση μαθημάτων και επιπλέον θα προσφέρει εργαλεία εμβάθυνσης και υποστήριξης.
Αρχικά σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς πρόκειται να δημιουργήσουμε βίντεο με πρότυπες παραδόσεις για όλη την έκταση της ύλης.
Ετσι ένας μαθητής που έχασε λόγω ασθένειας ή απλώς επιθυμεί να επαναλάβει την παράδοση μιας ενότητας θα μπορεί να ανατρέχει στο σχετικό οπτικοακουστικό υλικό αλλά και σε επιπλέον βοηθήματα σημειώσεις ασκήσεις πρόσθετο διδακτικό υλικό.
Επιπλέον σε κάθε ενότητα ο μαθητής θα μπορεί εφόσον το επιθυμεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο της αυτοαξιολόγησης προκειμένου να επιβεβαιώσει ότι όντως εμπέδωσε το περιεχόμενο του συγκεκριμένου μαθήματος.
Πέρα από την ασύγχρονη εκπαίδευση θα παρέχεται επιπλέον η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο προκειμένου οι μαθητές που το επιθυμούν να έχουν πρόσθετη υποστήριξη από εκπαιδευτικούς.
Και τέλος η πλατφόρμα της Ψηφιακής Ενισχυτικής Διδασκαλίας θα υποστηρίζει και τη δυνατότητα υποβολής γραπτών ερωτήσεων από τους μαθητές και την απάντηση τους από εκπαιδευτικούς μέσω chat.
Η Ψηφιακή Ενισχυτική Διδασκαλία αντανακλά την πρόθεση pas να αξιοποιήσουμε τόσο την εξοικείωση των παιδιών με τα ψηφιακό μέσα όσο και την πολύτιμη εμπειρία που αποκομίσαμε από την τηλεκπαίδευση.
Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουμε να προσφέρουμε προαιρετικό και αυτονόητα εντελώς δωρεάν σε κάθε μαθήτρια και κάθε μαθητή ένα επιπλέον εργαλείο υποστήριξης το οποίο μιλάει τη γλώσσα τους είναι προσαρμοσμένο στον τρόπο που επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν οι νέοι και ταυτόχρονα πληροί τις εκπαιδευτικές προδιαγραφές.
Η πιλοτική λειτουργία θα ξεκινήσει με δύο μαθήματα στην τρέχουσα σχολική χρονιά προσεγγιστικά περίπου τον Φεβρουάριο και στόχος μας είναι στις αρχές του επόμενου έτους να τεθεί σε πλήρη λειτουργία. Μέσα από την πιλοτική λειτουργία επιδιώκουμε τόσο την εξοικείωση των μαθητών ρε αυτό το νέο εργαλείο διδασκαλίας όσο και την αξιολόγηση και βελτίωση της ίδιας της δράσης τόνισε ο Υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερακκάκης.